Favorites

Întrebări frecvente despre închirierea unei mașini

Mai jos puteți găsi cele mai frecvente întrebări primite de la clienții noștri despre închirierea unei mașini și răspunsurile aferente. Dacă aveți alte întrebări sau neclarități, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.

1. Ce condiții trebuie să îndeplinesc pentru a putea închiria un autoturism?
În funcție de modelul închiriat, vârsta minimă diferă. Șoferul trebuie să dețină permisul de conducere de minimum doi ani. Orice șofer adițional trebuie să îndeplinească cerințele necesare vârstei.

2. De ce documente am nevoie la semnarea contractului?
Aveți nevoie de permisul de conducere, de actul de identitate și de un card credit/debit.

3. Care sunt pașii unei închirieri?

A. Rezervarea

1. Trimiteți solicitarea prin formularul online de rezervări, prin e-mail sau telefonic. Solicitarea trebuie să conțină clasa mașinii, perioada de închiriere, locația de predare/preluare, numele clientului și numărul de telefon

2. Un reprezentant LPG Cars – Premium Car Rentals vă transmite o rezervare provizorie care blochează mașina pentru perioada solicitată.

3. Dacă sunteți de acord cu oferta noastră trebuie să o confirmați.

B. Închirierea

1. La data, ora și locația stabilite în rezervare se livrează mașina (spălată interior/exterior și cu plinul făcut). La livrare se semnează contractul de închiriere, se completează fișa de predare – primire a autoturimului și se confirmă plata.

2. Închirierea propriu-zisă. Dacă apare orice problemă puteți să ne sunați oricând, suntem la dispoziția dumneavoastră 24h/24.

3. La data, ora și locația stabilite se returnează mașina. Finalul închirierii este consemnat în fișa de predare – primire, se returnează garanția și se eliberează o factură.

4. Există limită de kilometri?
Limita admisă este de 300 km/zi cu excepția autovehiculelor din categoria LUXURY pentru care limita este de 150 km/zi. Depășirea acestei limite se va taxa separat cu 0.50 €/km

5. Câte persoane pot conduce mașina închiriată?
Se percep taxe suplimentare?
Mașina închiriată poate fi condusă de titularul contractului și de alți șoferi adiționali indicați în contract și se percepe o taxă conform contractului.

6. Trebuie să returnez autovehiculul cu rezervorul plin?
Autoturismul va fi livrat cu rezervorul plin către client, care, în schimb, are obligația de a îl returna la fel.

7. Cum pot să modific o rezervare deja confirmată?
O rezervare deja confirmată se poate modifica sunând la numărul: +40 759 100 400 sau prin e-mail la adresa: rent@lpgcars.ro

8. Am nevoie de un permis de conducere internațional?
Clientul are obligația de a deține un permis de conducere internațional în cazul în care acesta deține acte emise în țări cu altă scriere decât în alfabetul latin și pentru cele obținute prin conducere auto cu volan pe dreapta (Ex.: UK, India, Australia, Japonia).

9. Cum se procedează în cazul în care doresc să preiau/predau mașina închiriată la aeroport?
Un agent LPG Cars vă va aștepta la aeroport. Se semnează actele la aeroport și puteți astfel prelua imediat autoturismul.

10. Va exista o taxă suplimentară pentru întârzierea predării mașinii?
În cazul în care, clientul va întârzia mai mult de 2 ore predarea autovehiculului se va taxa încă o zi de închiriere

11. Cum procedez în cazul în care doresc să prelungesc durata închirierii?
Pentru prelungirea duratei de închiriere trebuie să luați legătura cu reprezentații noștri cu cel puțin 24 de ore înainte de data expirării contractului. Dacă mașina este disponibilă, se va face un act adițional de prelungire și se va achita noua perioadă de închiriere (plata se poate face la agenția LPG Cars sau prin card de credit / virament bancar).

12. Ce trebuie să fac în cazul unui accident rutier sau dacă mașina are o defecțiune mecanică?
În caz de accident, coliziune sau orice defecțiune, vă rugăm să sunați imediat la +40 759 100 400. În caz de accident sau furt, pentru a beneficia de acoperirea pagubelor prin asigurare RCA, sunteți obligat să anunțați de îndată la cel mai apropiat post de poliție evenimentul. Dacă nu prezentați dovada demersurilor efectuate reprezentată de actele emise de organele de poliție cărora v-ați adresat, atunci veți suporta întreg prejudiciul cauzat.

13. Ce înseamnă garanție și de ce trebuie să o plătesc?
Garanția se returnează integral în măsura în care autovehiculul se predă în starea în care a fost anterior predată Clientului. În ipoteza în care se constată existența unor avarii, stricăciuni, daune etc ale autovehiculului, LPG Cars le va consemna în procesul verbal de predare-primire și va reține din garanție cuantumul reparațiilor, restituind doar diferența. Această garanție se restituie, în maxim de 48h de la returnarea autovehiculului Clientului. Acest termen ne oferă timpul necesar pentru evaluararea corectă a avariei în cauză.